Cielené riadenie vzťahov so zákazníkmi

Vzťahy a informácie sú pre obchodnú úspešnosť firmy najdôležitejšie. O produkt sa stará produkt manažér. Obchodník sa stará o zákazníka. Je jednoduché komunikovať s tými, kde to máme na „tykačku“ a na „kávičku“. Ale potenciál nového obchodu často leží u iných ľudí. Predtým, ako začnete riadiť vzťahy so zákazníkmi, si jasne definujte, čo chcete dosiahnuť. Chcete zvýšiť predaj, zlepšiť spokojnosť zákazníkov alebo získať nových zákazníkov?

O čom je tento tréning:

  • Strategický prístup vyžaduje dobrú prípravu
  • Schopnosť komunikovať s rôznymi typmi zákazníka je kľúčom k rozkrývaniu obchodného potenciálu
  • Potreby a motivácie znamenajú kúpny motív, ale bez dôvery zákazníka ich nepretavíme do obchodnej príležitosti
  • Pridaná hodnota znamená pre každého niečo iné. Ako pripraviť úspešné ponuky s pridanou hodnotou?
  • Viete sa dostávať od jednej osoby k druhej?
  • Ako segmentovať zákazníka a pracovať s ním dlhodobo podľa úrovne vzťahu a obchodného potenciálu?
  • Prečo je akvizícia náročná a čo by po nej malo nasledovať?
  • Nie je všetko o cene, ale ako správne naceniť ponuku a ako pracovať so zľavami?
  • Viete vaše vzťahy transformovať do finančného zisku?
  • Kto má o zákazníkovi lepšie informácie, vy alebo vaša konkurencia?
  • Ako rozvíjať a udržiavať vzťahy bez nátlaku a manipulácií

Spolu sa pozrieme na zásadné predpoklady úspechu a chyby, ktoré nám v úspechu bránia.

Pretrénujeme postupy, ktoré sú účinné v dnešnej dobe a na čo by sme si mali dávať pozor.

Tréning robí „majstra“. Súčasťou tohto tréningu sú simulácie so spätnou väzbou pre rozvoj vašich zručností a vyladenie optimálneho postupu pre rôzne praktické situácie.

< Predchádzajúce Ďalšie >


Ďalšie >