Cielené riadenie vzťahov so zákazníkmi
Vzťahy a informácie sú pre obchodnú úspešnosť firmy najdôležitejšie. O produkt sa stará produkt manažér. Obchodník sa stará o zákazníka. Je jednoduché komunikovať s tými, kde to máme na „tykačku“ a na „kávičku“. Ale potenciál nového obchodu často leží u iných ľudí. Predtým, ako začnete riadiť vzťahy so zákazníkmi, si jasne definujte, čo chcete dosiahnuť. Chcete zvýšiť predaj, zlepšiť spokojnosť zákazníkov alebo získať nových zákazníkov?
O čom je tento tréning:
- Strategický prístup vyžaduje dobrú prípravu
- Schopnosť komunikovať s rôznymi typmi zákazníka je kľúčom k rozkrývaniu obchodného potenciálu
- Potreby a motivácie znamenajú kúpny motív, ale bez dôvery zákazníka ich nepretavíme do obchodnej príležitosti
- Pridaná hodnota znamená pre každého niečo iné. Ako pripraviť úspešné ponuky s pridanou hodnotou?
- Viete sa dostávať od jednej osoby k druhej?
- Ako segmentovať zákazníka a pracovať s ním dlhodobo podľa úrovne vzťahu a obchodného potenciálu?
- Prečo je akvizícia náročná a čo by po nej malo nasledovať?
- Nie je všetko o cene, ale ako správne naceniť ponuku a ako pracovať so zľavami?
- Viete vaše vzťahy transformovať do finančného zisku?
- Kto má o zákazníkovi lepšie informácie, vy alebo vaša konkurencia?
- Ako rozvíjať a udržiavať vzťahy bez nátlaku a manipulácií
Spolu sa pozrieme na zásadné predpoklady úspechu a chyby, ktoré nám v úspechu bránia.
Pretrénujeme postupy, ktoré sú účinné v dnešnej dobe a na čo by sme si mali dávať pozor.
Tréning robí „majstra“. Súčasťou tohto tréningu sú simulácie so spätnou väzbou pre rozvoj vašich zručností a vyladenie optimálneho postupu pre rôzne praktické situácie.